#OOTD 10- RUDE WYBAWIENIE

Szczerze  mówiąc to nie bardzo przepadam za zimą,a jeszcze konkretniej to za wszystkim co związane z mrozem i zimnem. Być może dzieję się tak dlatego,że jestem totalnym zmarzluchem. Każda zima sprawia mi niesamowity problem,bo kompletnie nie wiem co na siebie włożyć,by nie zmarznąć na kostkę lodu. Ostatnio jednak natknęłam się na coś cudownego,na rzecz która rozwiąże mój odwieczny problem. Moim wybawieniem jest to oto futerko,które możecie zobaczyć na zdjęciach.  Nie dosyć,że jest przepiękne to do tego bardzo ciepłe,choć wcale nie jest jakoś mocno grube, czy ocieplane. Coś czuję że to będzie mój nr 1 na mroźne zimowe dni,do tego dołączam mój zestaw Eskimosa- szalik,czapkę i rękawiczki  i żaden mróz nie da mi rady!

Spójrzcie teraz na zdjęcia,a dokładniej na ich tło. Czy widzicie to co ja? Cóż,mimo iż nie przepadam za zimą (z  powodu zimna) to urzekły mnie te widoki. Zaśnieżony las jest cudowny,nie do opisania. Ogólnie zima sama w sobie jest cudowna,no gdyby tylko nie ten mróz... ech... w końcu nie każdemu się dogodzi... :)



















Komentarze

  1. fajna stylizacja :) świetne rękawiczki!

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, cudowne są te buty i szalik :)

    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja


    zapraszam do mnie : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jakie śliczne zdjęcia , przede wszystkim cudowne tło, no i oczywiście modelka. Ja osobiście uwielbiam zimę i jestem zachartowana więc mróz mi nie przeszkadza. Blog Rebeliantki- klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie z zimą :D Nie lubię jej bo jest zimno ale za to potrafi ztworzyć piękne widoki. Bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rękawiczki są mistrzowskie ;-) Fajny, luźny look

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja a przede wszystkich super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, zimno nie jest fajne, ale widoki cudowne! :) Świetnie wyglądasz, rękawiczki rządzą :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paznokietki, buty i futro. Tego ostatniego mocno zazdroszczę. Ja jestem jak Królowa Śniegu, rzadko kiedy mi zimno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw. Bardzo podoba mi się to futerko. I tło zdjęć jest wspaniałe :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie przepadam za zimnem, ale ulubionymi porami roku to zdrcydowanie zima i wiosna wtedy mozna dostrzec te uroki matki natury:)

    http://m-kubacka.blogspot.com

    Obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak samo nie lubie zimy, ja tez jestem zmarzluchem i mam problem z suchymi ustami, piekne zdjecia!:)
    http://klaudialechowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak samo nie lubie zimy, ja tez jestem zmarzluchem i mam problem z suchymi ustami, piekne zdjecia!:)
    http://klaudialechowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. masz sliczne te paznokietki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie przepadam za zimą, ale lubię oglądać ją na zdjęciach. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Pozdrawiam, nnenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przez tyle lat co mieszkałam w hiszpani nad morzem środziemnym to nigdy nie polubię zimy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie lubię zimna :P Ale śnieg KOCHAM <33
    Super zdjęcia :D
    Fantastyczny blog i nagłówek! :D
    Świetne ubrania w nich na pewno nie będzie ci zimno :D

    Pozdrawiam
    klaudiapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeejku jakie cudowne zdjęcia, super czapka!:)
    Ja również nie przepadam za zima :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda bardzo ładne futerko. Mi ogólnie bardzo podobają się futra, ale tylko te sztuczne :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przecudownie! Śliczne futerko :) Podziwiam Cie za to, że umiesz tak dobrze wyglądać zimą. Ja w tę porę roku wyglądam jak kulka - byleby ciepło :D
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się, las zimą jest super.
    Fajne buty ;)

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ BARDZO ZA OPINIE,DZIĘKI NIEJ WSPÓŁDZIAŁASZ NA TYM BLOGU. RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ ♥

WARTO ZOBACZYĆ