#OOTD 13 - DELICATE WHITE DRESS

Wiosna to niewątpliwie moja ulubiona pora roku,nie tylko dzięki temu,że wszystko budzi się na nowo do życia,ale przede wszystkim kocham ją za te pierwsze tak długo wyczekiwane promienie słońca,które cieszą jak mało co-przynajmniej mnie :). Uwielbiam również jej zapach-taki specyficzny,delikatny,a zarazem uzależniający-kwitnące kwiaty,świeżo skoszona trawa,zapach lasów/drzew... Nie wspomnę już o widokach,które rzucają na mnie urok i czuję się jak pod wpływem hipnozy,albo jak bym była w całkiem innym świecie lub pięknej ,malowniczej bajce... Mimo iż na zdjęciach do końca nie widać tego pięknego słońca,które już zdążyło zajść za chmury to zdjęcia wydają mi się być całkiem efektowne,trochę jak ,by przypominały taki letni,cieplutki wieczór, kiedy to nie trzeba było nic na siebie ciepłego narzucać bo powietrze było tak ciepłe i przyjemne. 

kombinezon- H&M
buty-ADIDAS SUPERSTAR























Komentarze

  1. Zakochałam się w tym kombinezonie x Cindy :) Zapraszamy do nas https://hautecouturegirls.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. boże jaki piękny kombinezon <3 ale powiem szczerze, że bardziej skupiłam się na samej Tobie. Jejku jesteś przepiękna, tylko pozazdrościć.
    Buziaki

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczny kombinezon! Wszystko do siebie dopasowane:)
    Równie dobrze piszesz bloga, powodzenia w dalszym ciągu!


    Zapraszam do siebie http://betterglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia !
    Śliczne włosy <3
    Zapraszam do siebie na nowy post
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/2016/04/szczera-rozmowa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon mega *-*
    Świetny post i śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym kombinezonie 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem na etapie walki o swoje nowe JA !! Przez ciążę i nie tylko strasznie się zaniedbałam ; (( , ale nie ma co płakać tylko brać się za siebie. uwielbiam HM, dla córci tam czasem kupuje ciuszki.

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są cudowne ♥ A kombinezon śliczny !

    Zapraszam do mnie --> barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ BARDZO ZA OPINIE,DZIĘKI NIEJ WSPÓŁDZIAŁASZ NA TYM BLOGU. RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ ♥

WARTO ZOBACZYĆ