#OOTD 16













Komentarze

  1. Świetna sukienka, a klapki wow pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieka najbardziej mi się spodobała *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej zauroczyły klapki, z resztą sukienka również jest niczego sobie. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczną bransoletkę :) jest urocza, i dodaje blasku całej stylizacji. No i klapki-hit!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się sukieneczka :)
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej podobają mi się te klapki. Chyba sobie kupie takie. :)

    Na blogu kilka ciekawych propozycji filmowych na wieczór, i kilka porad jak przezwyciężyć brak pewności siebie. Zapraszam może Ci się coś spodoba. :) ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super strój! Idealny na lato :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia i stylizacja!
    Śliczna sukienka :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw! Klapki są w tym sezonie niesamowicie modne :) Sukienka też bardzo mi się podoba.

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest genialna, idealna na lato! A co do klapków właśnie szukam takich, więc chyba muszę zajrzeć do Zary!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam casea na telefon w podobnym bardzo wzorze, ostatnio bardzo mi się podoba taki motyw :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ BARDZO ZA OPINIE,DZIĘKI NIEJ WSPÓŁDZIAŁASZ NA TYM BLOGU. RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ ♥

WARTO ZOBACZYĆ