#OOTD 20 - KOBIETA ZMIENNĄ JEST
























































Komentarze

  1. Najważniejsze, żeby butki dobrze wyglądały, a ty masz śliczne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.odcienczerni.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kobieca stylizacja *.*
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szpilki,jestem już do nich tak przyzwyczajona,że dziwnie czuję się w płaskich butach :)
    Pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak jest! W każdej prędzej czy później zachodzą zmiany. Naprawdę świetna stylizacja :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia.
    Ja najbardziej lubię jak buty są jednocześnie wygodne i świetnie wyglądają na stopie :D

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, podobają mi się wyższe buty, niestety nie jestem do nich stworzona. Potykam się i ledwo ruszam. Pewnie z czasem to się zmieni, ale jak na razie to nie moja bajka :)

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak z początku miałam,ale zaczęłam się z czasem przyzwyczajać do nich i już jest okej :P

      Usuń
  7. Masz bosko figurę, a buty są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. 30 year-old Technical Writer Shane Longmuir, hailing from Windsor enjoys watching movies like Downhill and Knitting. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a Ferrari 275 GTB/C. Jej komentarz jest tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ BARDZO ZA OPINIE,DZIĘKI NIEJ WSPÓŁDZIAŁASZ NA TYM BLOGU. RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ ♥

WARTO ZOBACZYĆ